Ми беремо участь

Пошукова форма

Укрзалізниця змушена вводити конвенції для вантажовласників, які користуються зерновозами замість складів на колесах

13 Серпень
2019
Відсутність довгострокового і середньострокового планування, створення складів на колесах і недостатня потужність фронтів навантаження-вивантаження в портах - ось причини зернового колапсу, який щорічно проходить під час сезону збору врожаю. Як наслідок, залізничникам довелося ввести три конвенції подальше навантаження для ряду вантажоодержувачів: станція Чорноморськ-Порт - одержувач ТБТ (заборона навантаження з 31 липня по 1 серпня) станція Жовтнева - одержувач Ніка-Тера (з 31 липня по 4 серпня) станція Жовтнева - одержувач аскет Шиппінг (з 31 липня по 3 серпня).
 
В одній країні залізниця не може працювати в авральному режимі, сьогодні на сьогодні. Планування зазвичай відбувається на початку року, однак Укрзалізниця надає можливість своїм партнерам планувати перевезення щомісяця за допомогою системи Месплан. Однак для більшості планування неможливо - посередник не знає, де і коли закупить зерно, кому продасть.
 
«Найбільша проблема навіть не в тязі, не в вагонах, а в тому, що ми хаотично тягнемо 11000 вагонів в порти, щодня плюс 400 вагонів, що не вивантажуються. Завтра їх під портами буде вдвічі, а післязавтра - втричі більше, - зазначив Андрій Рязанцев. - Повинно бути чітке, зрозуміле планування за прикладом маршрутних відправок, однак власники вантажів в більшості - це посередники, які не виробники сільгосппродукції - стоять під портами і чекають корабель з хорошою ціною! Це забиває шляху перед портами, звужує наші коридори. У цій ситуації введення конвенцій - єдиний вихід. Нічого особистого тільки бізнес! Ми і надалі будемо інформувати ринок про тих, хто заважає працювати і заробляти іншим ».
 
Ситуація, що склалася вимагає якісного оперативного діалогу між усіма учасниками процесу. Так, сьогодні, 2 серпня в Укрзалізниці запланована спільна нарада між транспортниками і бізнес-асоціаціями з метою вирішення питань, пов'язаних з оптимізацією роботи станцій і формуванням зернових маршрутів. До обговорення запрошені три бізнес-асоціації: Європейська бізнес асоціація, Українська зернова асоціація та Американська торгова палата в Україні.