25 Жовтень
2019
За оцінками члена правління АТ "Укрзалізниця" Ремігіуш Пашкевича, УЗ потрібно 108 млрд грн на рік на утримання ж / д інфраструктури та подальше її розвиток.
Як повідомляє ЦТС, про це поінформували в УЗ.
За його словами, сьогодні інфраструктура потребує того рівні CAPEX (капітальних витрат - ЦТС), який дозволить на базовій мережі - близько 19 000 км - відновити технологічні параметри інфраструктури.
"Сьогодні у нас приблизно 5 тис. Км базової мережі характеризуються простроченим зносом і потребують реконструкції. Додайте до цього ще й інвестиції в автоматизацію залізниці", - зазначив Пашкевич.
Він провів порівняння з інфраструктурної мережею Польщі, яка майже еквівалентна української, але знаходиться в набагато кращому стані, і при цьому вимагає 3,5 млрд доларів (близько 88 млрд грн) на рік на утримання.
Крім того, Пашкевич підкреслив, що УЗ є єдиною компанією в Європі, яка платить податок на землю, що знаходиться під інфраструктурою.
"Це абсурд. Податок на землю під інфраструктурою повинен бути" нуль ", і це повинно бути закріплено на законодавчому рівні. Ми спілкуємося з цього приводу з представниками політичного істеблішменту, пояснюємо нашу позицію. Більш того, ми готові кошти, що сплачуються як податок на землю до місцевих бюджетів, в пропорції 1: 1 направити на розвиток інфраструктури ", - зазначив член правління УЗ.




