Ми беремо участь

Пошукова форма

УЗ пропонує "Укравтодору" доставляти щебінь для будівництва доріг через свої хаби

06 Березень
2020

Для забезпечення потреби держави в доставці щебеневої продукції залізничним транспортом для будівництва доріг - "Укрзалізниця" і "Укравтодор" визначили механізми збільшення обсягів доставки цього виду вантажу.

Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію УЗ.

"Укрзалізниця" надала перелік станцій, які пропонується розглядати як базові для оптимізації перевізного процесу - 50 для навантаження і 88 для вивантаження. Це повинно підвищити ефективність і скоротити витрати залізничного перевізника.

За характером дислокації станцій прибуття і вивантаження щебеню на залізничній мережі можна виділити 5 великих і близько 10 дрібніших, де забезпечується вивантаження переважної числа цього виду вантажу. Великі станції розташовані в районі міст: Львів, Івано-Франківськ, Одеса, Київ і Харків. Серед другорядних можна виділити Дніпро, Запоріжжя, Кривий Ріг, Маріуполь і Миколаїв. Тут розташовано по кілька станцій на незначних відстанях один від одного.

УЗ запропонувала одержувачам вантажів створити майданчики для складування щебеню - "дорожні хаби" з можливим використанням надлишкових ділянок, які перебувають у розпорядженні компанії. Це економічно виправдано, оскільки існують значні цінові коливання вартості перевезень між високим сезоном і межсезоньем.

Збільшити перевезення щебеневої продукції допоможуть також маршрутні відправки, коли від одного відправника до одного одержувачу з однієї станції відправлення на одну станцію вивантаження відправляється не менше 40 вагонів.

"Впровадження такої системи перевезень щебеню дозволить збільшити обсяги до 30% і одночасно прискорити терміни доставки. Крім цього, зменшиться навантаження на автодороги, які сьогодні приймають на себе додатковий удар з-за збільшення обсягу перевезень дорожніх матеріалів", - підкреслив директор по розвитку бізнесу АТ "Укрзалізниця" Андрій Рязанцев.

Обсяги перевезення щебеню коливаються в межах максимального значення в жовтні - 1,8 млн тонн і мінімального в січні - 0,8 млн тонн. Щебінь відноситься до позакласного виду вантажу і тому перевозиться за низькими тарифами.

"Для досягнення максимального економічного ефекту і повного виконання програми ремонту доріг, необхідні ретельне планування перевезень цього виду вантажу та оптимальні логістичні маршрути, а також облік сезонності перевезень", - додав Рязанцев.