07 Листопад
2019
Одним з основних пріоритетів Мінінфраструктури в цифровізації транспортної галузі є створення системи, яка дозволить автоматизувати взаємодію автоперевізників з МІУ і "Укртрансбезпекой" в процесі подачі документів і отримання інформації від інших державних органів.
Як повідомляє ЦТС, про це сказав генеральний директор Директорату цифровий інфраструктури на транспорті МІУ Фарід Сафаров під час презентації щорічного дослідження ЦТС і Делойт "Галузевий контроль", присвяченого діджіталізаціі в транспортному бізнесі.
"Ми хочемо, щоб система при прийомі документів в електронному вигляді сама приймала рішення про відповідність перевізника всім необхідним умовам. Ми автоматизуємо всі процеси поданих документів і отримання інформації з реєстрів інших державних органів", - зазначив він.
Крім того в міністерстві хочуть також створити спеціальні електронні кабінети для перевізників і моряків, щоб всі адміністративні послуги в транспортній сфері можна було отримувати саме через них.
Також в плани МІУ по діджіталізаціі входить створення електронного квитка для пасажира, який буде працювати на всьому запланованому їм маршруті - за принципом Google Maps. Такий електронний квиток в міністерстві планують створити через 3-5 років.
Ще одним пріоритетом є впровадження "інтернету речей" в портовій інфраструктурі та на ж / д транспорті.
"Він потрібен для обміну даними і більш ефективного використання людського ресурсу", - пояснив Сафаров.
У числі названих пріоритетів діджіталізаціі Сафаров назвав також забезпечення максимальної прозорості господарської діяльності "Укрзалізниці".
"Галузевий контроль" - щорічне спільне дослідження ЦТС і Делойт, мета якого - вивчити проблеми і тенденції транспортного ринку України. Цього року партнером також стала компанія IT-Enterprise. Предметом дослідження в 2019 році стала діджіталізація транспортної галузі. Компанії, сумарно контролюється понад 90% вантажопотоку України, поділилися своїми оцінками і основними напрямками впровадження цифрових рішень в бізнесі, розповіли про перешкоди, що стоять на шляху їх широкого поширення, а також оцінили найближчі перспективи застосування електронного документообігу, веб-платформ, штучного інтелекту, великих даних в сфері транспорту та інфраструктури.




