Ми беремо участь

Пошукова форма

В "Укрзалізниці" вітають лібералізацію ринку ж / д перевезень, але через 4-5 років

28 Травень
2019
АТ "Укрзалізниця" підтримує лібералізацію ринку залізничних перевезень, оскільки це черговий крок на шляху євроінтеграції.
 
Як пише ЦТС, про це сьогодні в Києві на Міжнародній інвестиційній конференції 2019 Concorde Capital заявив голова правління АТ УЗ Євген Кравцов.
 
Разом з тим топ-менеджер відзначив, що в Україні для відкриття ринку ж / д перевезень потрібно ще 4-5 років, про що, за його словами, у УЗ є узгоджена позиція з парламентом. "Зазначеного строку буде досить для реалізації стратегічних планів, дозволить ліквідувати технічні прогалини, і" Укрзалізниця "зможе на рівних конкурувати з приватними сектором", - вважає Кравцов.
 
Він додав, що від відкриття ринку залізничних перевезень "Укрзалізниця" отримає і переваги, адже тоді тарифи на вантажні перевезення будуть абсолютно однаковими для всіх операторів рухомого складу.
 
Раніше президент Української зернової асоціації Микола Горбачов в інтерв'ю ЦТС висловив думку, що конкуренція на ринку локомотивної тяги дала б ринкову ціну ж / д перевезень.
 
"УЗ захищається як може і зберігає своє монопольне становище на ринку, через те, що не згодна з вартістю інфраструктурної складової. УЗ хоче суттєво її підвищити, що призведе до подорожчання всіх перевезень, в тому числі зернових. Конкуренція на ринку тяги могла б створити ринкову ціну. З іншого боку, при підвищенні інфраструктурної складової з'явиться реальний термін окупності і УЗ зможе залучити грошовий ресурс на покупку. В тій моделі, яка існує на ринку сьогодні - локомотиви окупляться "ніколи", - заявив Горба чев.
 
Нагадаємо, що міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявляв, що в 2019 році в Україні буде запущено пілотний проект з допуску приватних магістральних локомотивів на інфраструктуру УЗ.
 
УЗ, в свою чергу, вже висунула ряд вимог щодо того, якими мають бути локомотиви приватних операторів, які потенційно могли б взяти участь в експерименті - машини повинні бути виключно нові, не російського виробництва і з локалізацією випуску в Україні.
 
Разом з тим, жоден з потенційних бажаючих, вийти на ринок приватної тяги, публічно не озвучував планів про закупівлю російського тягового рухомого складу. Так, в компанії Ferrexpo заявили, що планують купувати тільки нові магістральні локомотиви.