25 Липень
2019
За оцінками АТ "Укрзалізниця", загальний розмір приватного локомотивного парку в Україні становить 2,5 тис. Штук.
З них 996 локомотивів допущені на магістральні лінії для транспортування промислових вантажів до ж / д станцій, розповів директор з розвитку бізнесу компанії Андрій Рязанцев, передає ЦТС.
Ще частина тепло- і електровозів використовуються всередині підприємств або кар'єрів.
У зв'язку з цим в УЗ вирішили запропонувати приватним власникам локомотивної тяги послуги з ремонту на потужностях компанії.
"Цей парк на сьогодні ремонтується власниками в різних умовах, частина - на наших заводах, частина - в інших місцях. Саме тому ми бачимо потенціал для бізнесу - пошук замовлень для наших локомотиворемонтних заводів. Тим більше, що наші заводи спеціалізуються на ремонті не тільки локомотивів , але і вузлів до них ", - заявив Рязанцев.
За словами представника "Укрзалізниці", компанія бачить попередню зацікавленість в запропонованих послугах.
"Зі свого боку" Укрзалізниця "задекларувала готовність стати більш гнучкою в ціноутворенні і максимально клієнтоорієнтованої. Особлива увага буде прикута до якості проведених ремонтів і технічного обслуговування." Укрзалізниця "готова сідати за стіл переговорів і домовлятися з замовниками про взаємовигідні умови співпраці", - додав Рязанцев.
Повний список робіт представлено в каталозі УЗ.
До складу акціонерного товариства входять три локомотиворемонтних заводу: Львівський локомотиворемонтний завод, Дніпропетровський тепловозоремонтний завод і Запорізький електровозоремонтний завод. У компанії запевняють, що заводи мають повний цикл всіх видів обслуговування і ремонтів, сертифікати на всі види робіт, матеріально-технічну базу, власні лабораторії і випробувальні центри.




