Метою заходу стало представлення членів ради та керівництва компанії, обговорення стану підприємства та галузі й планування першого засідання Наглядової Ради, яке відбудеться вже на початку вересня.
До складу наглядової ради увійшли провідні експерти галузі з України та Європи:
• Бенуа Плеска (Бельгія) - Незалежний член наглядової ради
Партнер у НУО Roof & Food, Румунія, колишній голова наглядової ради Укрпошти;
• Майкл Йоргенсен (Данія) - Незалежний член Наглядової ради
Колишній фінансовий директор Pacific Basin Group;
• Денніс Лент Олесен (Данія) - Незалежний член наглядової ради
Головний операційний директор APM Terminals Europe and Africa;
• Андрій Кашуба (Україна) - Член Наглядової ради – представник держави
Заступник Міністра розвитку громад та територій України;
• Тарас Бойчук (Україна) - Член Наглядової ради – представник держави
Керуючий партнер ТОВ «Спільно», консультант Групи Світового Банку, Голова проєктного офісу з питань державно-приватного партнерства "SPILNO" при Мінрозвитку (консультативно-дорадчий орган).
«Держава зацікавлена у розвитку Українського Дунайського пароплавства, адже це стратегічно важливе підприємство для нашої галузі, Дунайського регіону та економічної безпеки країни. Сподіваюся на плідну роботу наглядової ради, адже її діяльність пришвидшить розвиток компанії, посилить її позиції на ринку, дозволить залучити іноземний капітал і нові вантажопотоки. Це, своєю чергою, покращить фінансово-економічний стан підприємства та створить можливості для модернізації флоту. Саме так ми забезпечимо стабільне функціонування експортних шляхів і надійний розвиток Дунайського регіону», – зазначив Андрій Кашуба.
З 2022 року підприємство стикається з безпрецедентними викликами: втратою понад половини вантажної бази, падінням ставок і жорсткою конкуренцією.
За словами директора, Ігоря Чертова, стратегія УДП у 2025 році включає :
• оптимізацію витрат і реструктуризацію штату;
• залучення нових контрактів (перевезення в Чорноморському та Дунайському регіонах);
• модернізацію флоту та виробничої бази;
• створення сучасного тренажерного комплексу для підготовки екіпажів.
Перша зустріч Наглядової ради стала відправною точкою у налагодженні нової системи управління компанією та її інтеграції в сучасну економічну модель. Злагоджена співпраця держави й бізнесу має стати запорукою відновлення конкурентоспроможності Українського Дунайського пароплавства та сталого розвитку Дунайського регіону.
Чому Дунайський регіон є стратегічним для України
З початком повномасштабної війни порти Дунайського регіону взяли на себе стратегічно важливу функцію — вони стали альтернативою заблокованим чорноморським портам і єдиним безпечним каналом для українського експорту.
Запуск Зернової ініціативи, а пізніше Українського морського коридору, дозволили частково відновити перевалку вантажів в портах Одеського регіону.
Водночас подальший розвиток Дунайських портів має ключове значення для економічної безпеки держави та збереження робочих місць у Придунайському регіоні.
Довідково.
Українське Дунайське пароплавство (ПрАТ «УДП») – державна судноплавна компанія, що здійснює перевезення вантажів і пасажирів річковим та морським транспортом, а також має власний суднобудівно-судноремонтний завод у Кілії.




