11 Липень
2019
Компанії-члени Європейської бізнес асоціації (ЄБА) майже щотижня повідомляють про спроби екологічних інспекторів накласти на власників суден штраф за забруднення акваторії морського порту, тоді як постанова Кабінету міністрів №367, прийняте в квітні цього року, скасував ці повноваження.
Про це повідомляє ЦТС з посиланням на Інтерфакс-Україна.
"Бізнес стурбований такими діями, оскільки незрозуміло, якими законодавчими нормами регулюються такі перевірки і накладення штрафів", - говорить координатор логістичного комітету асоціації Ярина Скороход.
ЄБА звернулася до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана та уряду з проханням взяти під контроль дотримання законодавства в морських портах.
Як повідомлялося, в кінці квітня Гройсман підписав постанову Кабміну №367 від 27 березня 2019 року "Про деякі питання дерегуляції господарської діяльності", яке, зокрема, скасовує контроль суднового ізольованого баласту і необхідність узгодження з Державною екологічною інспекцією технології перевантаження по кожному виду вантажів для суден, що знаходяться в морських портах України.
Раніше українські портові компанії неодноразово інформували про зловживання Держекоінспекції при екологічному контролі судів в портах. Зокрема, в ЄБА заявляли, що працівники інспекції безпідставно відмовляють у проставленні штампів в екологічних деклараціях, вимагаючи проведення відбору проб ізольованого баласту судна для лабораторного аналізу на предмет наявності забруднюючих речовин, що не передбачено законодавством України.
5 липня ЦТС писав про те, що в порту Південний заборонили вихід судну Anangel Happiness через претензії "екологів". Розпорядження підписав призначений Морською адміністрацією в.о. капітана морського порту Південний Саленко.




