Ми беремо участь

Пошукова форма

Європа може зіткнутися з гострим браком складських площ для зберігання посилок

26 Травень
2021

У найближчі 5 років ЄС потрібно значне розширення складських потужностей.

В Європі, згідно зі звітом міжнародної консалтингової компанії Savills, в період з 2021-го по 2025 компаніям, які займаються доставкою посилок, будуть потрібні додаткові 8,6 млн кв. м складських площ, щоб задовольнити зростаючий попит на онлайн торгівлю.

Дані, проаналізовані компанією Savills, показують, що протягом 2019 року в Європу було доставлено в цілому 12,3 млрд посилок. Якщо врахувати статистику британського агентства OFCOM, яка показує щорічне зростання обсягу посилок на 9,1%, в найближчі 5 років Європі потрібно значне розширення складських потужностей.

Якщо припустити, що протягом цього періоду споживачі повернуть 20% товарів, куплених через Інтернет, то приблизно 1,7 кв. м цього простору потрібно для розміщення та обробки повернень від компаній з доставки посилок. На відміну від рівноцінних відносин між поверненням посилок і логістичним попитом, швидше за все, очікується хвилеподібний попит з боку пов'язаних торгових партнерів.

"Протягом 2020 роки ми стали свідками небувалого сплеску онлайн-покупок, в значній мірі викликаного впливом пандемії Covid-19. Хоча ми очікуємо, що багатоканальна стратегія рітейлерів стане більш оптимізованої, щоб скоротити кількість повернень, очевидно, що рівень попиту на складські приміщення, використовувані як для нових запасів, так і для повернень, буде значним ", - зазначає науковий співробітник відділу європейських досліджень Savills Майк Барнс.

Експерти Savills також повідомляють, що в Європі операції по поверненню від електронної торгівлі трохи відрізняються від країни до країни. Зокрема, в Нідерландах сторонні логістичні оператори (3PL) вводять нові заходи для полегшення повернення товарів і прискорення обробки вхідних повернень. У Польщі великі роздрібні торговці, такі як Zalando, розширюють свою мережу потенційних складських приміщень, щоб обслуговувати як місцевих покупців, так і сусідні країни.

"Роздрібні продавці не знижують темпи по розширенню своїх складських площ, особливо з урахуванням кількості повернень. Зрозумілим є те, що не існує універсального рішення для повернення товарів, оскільки споживачі віддають перевагу зручності, а роздрібні продавці та компанії, що займаються доставкою посилок, враховують ці зміни уподобань при плануванні своєї системи зберігання ", - додав директор з регіональних інвестиційних консультацій Savills Маркус де Мінквітц.