30 Травень
2019
Компанія «Євротермінал», що є одним з операторів Одеського морського порту, має намір побудувати контейнерний термінал площею майже 12 га.
Відповідно до реєстру Оцінки впливу на навколишнє середовище, також планується будівництво двох критих складів площею по 20 тис. Кв.м. Один з них, зокрема, буде призначений для розвантаження (навантаження), зберігання та стафіровка сипучих вантажів з двома залізничними коліями, які забезпечують розворот локомотива, другий - для сипучих вантажів обсягом до 1 млн тонн на рік. Крім цього, оператор має намір побудувати лабораторії для аналізу якості зернових і олійних культур (середній щоденний оборот проб і контроль приблизно 800 машин), відкриті складські майданчики площею майже 22 га.
У планах компанії також побудувати під'їзні залізничні колії до території «Євротермінал» довжиною в 1 км для подачі близько 104 вагонів на добу і прилеглі до них другі під'їзні залізничні колії, які будуть проходити під автомобільною естакадою і підходити до території з іншого боку.
У квітні 2019 року АМКУ зобов'язав Одеську міськраду забезпечити можливість додаткового проїзду автотранспорту на територію Одеського морського порту в обхід території ТОВ «Євротермінал». «Дії місцевої влади призвели до того, що проїзд вантажного транспорту в порт можливий тільки через територію ТОВ« Євротермінал ». Фактично транспортні компанії змушені підписувати договір з «євротерміналі» і платити за проїзд. Це, в свою чергу, робить інфраструктуру Одеського порту менш конкурентоспроможною в порівнянні з іншими найближчими портами », - повідомляла прес-служба АМЕУ.
У лютому 2019 року ТОВ «Євротермінал» встановило нову тарифікацію на послуги проїзду вантажного автотранспорту на територію Одеського морського порту і скасував раніше діяли знижки. «У зв'язку зі набрав чинності рішенням АМКУ №720-р від 21 грудня 2017 року, прийнятим за наслідками розгляду справи №130-26.13 / 22-17 щодо наявності в діях ТОВ« Євротермінал »ознак порушення у вигляді зловживання монопольним становищем (.. .), ТОВ «Євротермінал» було змушене виконати вимоги АМКУ, а саме сплатити штраф у розмірі 5 млн 369,399 тис. грн і переглянути договірні відносини з усіма клієнтами », - повідомляла компанія.
На виконання рішення АМКУ компанія розробила і опублікувала відповідні додаткові угоди про розірвання договорів на надання послуг на НТП на території Сухого порту з 1 лютого 2019 року і нову форму публічного договору на надання послуг.
ТОВ «Євротермінал» - транспортний холдинг, до складу якого входять стивідорна компанія «УНСК» і брокерсько-експедиторська компанія «Еврокарго». Компанія створена в 2005 році, за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку для забезпечення транспортних зв'язків між Європою і Азією (в рамках Міжнародного транспортного коридору №9). «Євротермінал» надає всі види послуг, пов'язані з митним оформленням вантажів, автотранспортом (догляд, визначення маси, сканування), а також зберіганням вантажів, навантаженням сипучих вантажів у контейнери.
«Євротермінал» є інвестором будівництва на території Одеси Сухого порту - мультимодального логістичного комплексу, що включає в себе демпферну контейнерний майданчик Одеського морського порту і логістичний центр.




