Ми беремо участь

Пошукова форма

Затори в найбільших контейнерних портах США зберігаються

22 Квітень
2021

Ситуація з заторами в найбільших портах західного узбережжя США поступово поліпшується, але залишається дуже напруженою в умовах триваючого імпортного буму, повідомляє InfraNews.

У березні в очікуванні дозволу зайти на підходах до порту Лос-Анджелес в середньому в день простоювало 15 судів, в лютому - 19, в січні - 17. У першій половині квітня цей показник покращився до 13 суден. Середній час простою судна на підходах до порту і біля причалу під вивантаженням / навантаженням становило в січні 11,6 діб, в лютому цей показник виріс до 12,2 діб, в березні - скоротився до 11,7 діб, за першу половину поточного місяця - до 10 діб.

В ході відео-конференції, на якій були представлені підсумки березня, глава адміністрації порту Лос-Анджелес Джин серок охарактеризував минулий місяць як «березневе безумство».

Контейнерообіг найбільшого контейнерного порту США Лос-Анджелес за підсумками першого кварталу виріс в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 44% - до 2,5 млн TEU. При цьому в березні трафік через порт більш ніж подвоївся і майже досяг 1 млн TEU. Порожній оборот виріс більш ніж в три рази, його частка досягла третину від загального обороту порту. За місяць порт прийняв 95 контейнеровозів, в порівнянні з 68 контейнеровозами в березні минулого року. Середня кількість суден біля причалів порту склало 16, в порівнянні з 10 роком раніше.

Порт Лонг-Біч перевалив за перші три місяці 2021 року 4,78 млн TEU, що на 31% більше, ніж роком раніше, навантажений імпорт склав 2,34 млн TEU, збільшившись на 34% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У березні імпортний трафік виріс на 74% - до 408 тис. TEU, експортний скоротився на 3,9% - до 140 тис. TEU. Березень 2020 характеризувався початком масового скасування рейсів в умовах починається пандемії.

У першому кварталі 2021 року судноплавний ринок показав кращий результат з часів світової фінансової кризи 2008 року, а в другому кварталі очікується настільки ж високий прибуток.

Згідно з даними Alphaliner, пропозиція на ринку контейнерного тоннажу залишається дефіцитним у всіх сегментах в умовах високого попиту і хронічних заторів в портах. У березні 2021 року індекс чартерних ставок Alphaliner досяг найвищого рівня за 13 років, і аналітики прогнозують, що диктат судновласників буде зберігатися ще протягом деякого часу.