Ми беремо участь
uk

Пошукова форма

ЗУНАРЕЛЛІ: «НОВА РЕФОРМА АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ? ВІН ПОВИНЕН ДУМАТИ З ТОЧКИ ЗОРУ ЛАНЦЮГІВ ПОСТАВОК"

10 Квітень
2025

 

Через двадцять років після лібералізації тарифів і подальшої реформи сектор потребує нових правил, які створюють основу для зростання та безпеки. Це пропозиція Стефано Зунареллі (професора навігаційного права в Болоньї) під час конференції, організованої Університетом Трієста, щоб представити новий курс підвищення кваліфікації з управління логістикою. Пропозиція, яку поділяють інші доповідачі, надходить у розпал переговорів між Урядом і торговими асоціаціями з багатьох питань закону 286/2005

Нова реформа автомобільних перевезень, яка враховує особливості ланцюгів постачання, з інституційним органом, таким як Реєстр автомобільних вантажних перевізників, здатним узагальнювати та зв’язуватись з іншими інституційними органами, з певними санкціями державного характеру у випадку порушень та з сильним поштовхом до спрощення та цифровізації , але здатний відновити інструменти контролю, такі як транспортна картка , корисні для відстеження проходження товарів між клієнтом та різними перевізники. Це пропозиція  Стефано Зунареллі, професора навігаційного та транспортного права в Університеті Болоньї та власника однойменної юридичної фірми, озвученої під час конференції « Реформі автомобільних перевезень виповнюється 20 років – Законодавчий указ 286/2005 між світлом і тінями », організованої Університетом Трієста з нагоди презентації нового курсу підвищення кваліфікації  з управління логістикою , запущеного департаментами IUSLIT і DEAMS Джуліанського університету за згодою з  Federtrasporti Group .

Зустріч стала нагодою підвести підсумки нововведень у автомобільних перевезеннях вантажів Законодавчим указом 286/2005, який скасував тарифи в дужках, пізніше замінені на мінімальні витрати на безпеку, а потім на довідкові витрати, опубліковані Міністерством інфраструктури та транспорту. Закон 2005 року також втручався в правила регулярності водіння та відпочинку водіїв, час очікування на завантаження та розвантаження та встановлював обмеження лише на один проїзд для субпідрядників. Питання, що розглядаються за  столом між Урядом та асоціаціями роботодавців, які на зустрічі 3 квітня  домовилися про деякі коригування саме щодо часу очікування із залученням до безпосередньої відповідальності вантажника (на додаток до збільшення погодинної оплати), щодо часу оплати із залученням Антимонопольного комітету та для спрощення навчання для отримання CQC.

Реформа, яку треба реформувати

«Реформа, - сказав Паоло Угге , нині президент FAI-Conftrasporto, але який, як заступник міністра транспорту, стежив за розробкою закону в 2005 році, - яка базувалася на аспектах, пов'язаних з конкурентоспроможністю та безпекою, але яка провалилася через відсутність контролю ». І якщо батько реформи, визнаючи її регуляторну якість, не приховує певного розчарування ( див. також інтерв’ю тут ), інші співрозмовники також погоджуються з необхідністю перегляду деяких принципових кроків для відновлення сили галузі. «Ми помітили в останні роки, - втрутився  Массімо Кампайла, професор навігації та транспортного права в Університеті Трієста та директор нового курсу підвищення кваліфікації з управління логістикою,  - надмірне використання субпідряду, для якого фактично немає санкцій державного характеру, це стосується недійсності контракту, але часто перевізник не знає про свою позицію в ланцюжку поставок. Це також пов’язано зі скасуванням транспортної картки, яка зробила все більш прозорим» ( дивіться також інтерв’ю тут ). Фабріціо Оссані, генеральний директор Federtrasporti,  підкреслюючи, що «необхідно зберегти деякі кваліфікаційні аспекти реформи 2005 року, а саме сертифікацію якості та добровільні угоди», тоді як для  Массімо Мазотті, президента відділу міжнародних перевезень Anita , «шлях вперед це письмовий договір, а необхідно знайти швидке рішення щодо часу очікування, яке також пов’язане з нестачею водіїв».

Незабаром з’являться нові елементи керування CMR

«Сектор структурується, - почав  Енріко Фіноккі, президент Реєстру автомобільних вантажних перевезень  , - ми бачимо, що також існує тенденція до інтерналізації послуг автомобільних перевезень, явище, яке зменшує використання субпідряду». Фіноккі також оголосив, що Міністерство інфраструктури та транспорту планує придбати нові мобільні інспекційні центри для перевірки великовагових транспортних засобів на дорогах .

Нова органічна структура

«Італійська виробнича система потребує автомобільних перевезень, тому цей сектор повинен працювати над адекватним управлінням». За словами Зунареллі, це мета, яку має поставити перед собою наступна реформа сектору, яка після двадцяти років, визнаючи переваги закону 2005 року, повинна принести більшу ефективність і конкурентоспроможність автомобільним перевезенням. Органічна нормативна база, яка визнає особливості різних ланцюгів постачання з правилами, що відповідають кожній невеликій підсистемі , яка визнає Реєстр як установу, здатну синтезувати. За словами Зунареллі, фундаментальною опорою нової системи повинні бути публічні санкції , що супроводжуються адекватним використанням цифровізації, що також дозволить повторно запровадити транспортну картку, документ, визнаний корисним для відстеження ланцюгів поставок і прозорості кроків.