Ми беремо участь

Пошукова форма

Звільнено керівників ДП в трьох морських портах України

07 Жовтень
2019
30 вересня наказом Міністерства інфраструктури України з посад звільнено директор ДП "Морський торговельний порт Чорноморськ" Сергій Сєчкін і глава ДП "Білгород-Дністровський морський торговельний порт" Костянтин Волощук.
 
Про це, посилаючись на інформацію МІУ, повідомляє ЦТС.
 
Раніше стало відомо про те, що посади позбувся і Віктор Войтко - директор ДП "Одеський морський торговельний порт".
 
"Зараз плануємо наводити порядок, бо ті кулуарні домовленості, які були в портовій галузі -" дивляться ", династії ... все це будемо міняти. Войтко - це просто приклад." Джихад "влаштуємо дуже багатьом", - заявив міністр Владислав Криклій на брифінгу в Одесі.
 
Пізніше на сайті МІУ з'явилася також інформація про звільнення всіх трьох керівників державних портових операторів.
 
"Держава не є ефективним власником, тому ми багато надій покладаємо на концесійні проекти, але це не означає, що ми не будемо реагувати на дії менеджменту портів, які викликають збитки державних підприємств. Войтенко входить в топ-10 рейтингу керівників державних компаній з найвищою заробітною платою, при цьому фінансовий стан підприємства викликає питання ", - цитують в МІУ слова Криклій.
 
За даними міністерства, за 2018 рік фактичний фонд заробітної плати Войтко склав 5,2 млн грн. Середньомісячна заробітна плата в 2018 році склала 439 991,39 грн. Таким чином, за величиною фонду оплати праці керівник ДП "Одеський морський торговельний порт" посів шосте місце серед найбільших державних компаній, випередивши ДП МА "Бориспіль", АТ "Укрпошта", ДП "Адміністрація морських портів України".
 
При цьому, у підприємства значно погіршилися фінансово-економічні показники, повідомляють в МІУ. Зокрема, при плановому розмірі в 2018 році чистого доходу від реалізації продукції 323,6 млн грн фактично отримано 164,9 млн грн, при плановому розмірі загальних доходів 552 млн грн фактично отримано 421,9 млн грн.
 
"Незбалансованість доходів і витрат негативно вплинула на показники господарської діяльності підприємства і привела до зменшення і невиконання планового показника чистого фінансового результату з 303,2 млн грн в 2016 році при плані в 2018 році 119,3 млн грн фактично до 19,2 млн грн в 2018 році, і до збитку 55,1 млн грн за I півріччя 2019 року ", - йдеться в повідомленні відомства.
 
Крім того, було виявлено, що на підприємстві відсутні фінансові плани на 2020 рік.
 
"Діяльність керівників ДП" Морський торговельний порт Чорноморськ "і ДП" Білгород-Дністровський морський торговельний порт "також визнана не відповідною вимогам ефективного менеджменту підприємств портової галузі", - повідомляється на сайті Мінінфраструктури.
 
За словами Криклій, це лише перші звільнення в низці рішень МІУ по ДП в українських портах.