Готовність наземної частини зернового терміналу глобального сировинного трейдера Cargill і компанії MV Cargo в морському порту «Южний» перевищила відмітку 90%. Про це повідомила прес-служба MV Cargo.
«Найбільше активності в даний момент спостерігається на причальній частині. Всі монолітні роботи вже позаду, незабаром ми запустимо другу лінію станції розвантаження вагонів, де залишилося змонтувати пересипну станцію і ваги. Також на причалі йде монтаж галереї, що веде до суднонавантажувача», — сказано у повідомленні.
У березні планується розпочати монтаж конвеєрів, через які зерно буде транспортуватися на вивантаження на судна. «На причалі проводиться влаштування інженерних мереж, а також йде підготовка під укладання плит. Незабаром ми почнемо тестувати обладнання для приймання зерна лінії силосів D4, в той час як на сусідній лінії силосів D3 вже завершена програма усадки фундаментів. З потеплінням роботи на MV Cargo прискоряться і термінал стане ще ближчим до повної готовності», — зазначила прес-служба.
У третій декаді січня 2019 року на терміналі здійснювалася установка зерносушарки Bonfanti. У другій декаді січня почали функціонувати автоматичні пробовідбірники зерна. У грудні 2018 року завершилося збирання зернових силосів.
MV Cargo здійснює будівництво зернового терміналу в порту «Южний» річною потужністю 5 млн тонн. У складі комплексу — 14 силосів ємністю по 15 тис. тонн і склад підлогового зберігання зерна на 80 тис. тонн. Термінал оснащений власною залізничною і автомобільною інфраструктурою. Станція розвантаження автомобілів здатна пропускати 790 автомобілів на добу, станція розвантаження вагонів — 250 вагонів на добу. Термінал забезпечить перевалку 10% зернових, вироблених в Україні. Загальна сума інвестицій у проект досягає $150 млн.
У серпні 2015 року Cargill, MV Cargo і ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) підписали тристоронній меморандум про наміри реалізувати інвестиційний проект з будівництва зернового терміналу в порту «Южний». Згідно з проектом, MV Cargo здійснить будівництво наземного термінального комплексу, АМПУ забезпечить створення судноплавної операційної акваторії причалу №25 і судноплавного підхідного каналу до причалу №25. У меморандумі зафіксовано намір Cargill придбати 51% терміналу.




