Ми беремо участь

Пошукова форма

"Укрзалізниця" ініціювала єдину схему управління рухом піввагонів різних форм власності

13 Березень
2019
Така система дозволить ефективно використовувати інфраструктуру на станціях зародження порожнього вантажопотоку, запобігти утворенню черг і поліпшити експлуатаційні показники використання вантажного парку. Почати експеримент планується вже на початку березня ц.р. Про це повідомив операційний директор АТ "Укрзалізниця" В'ячеслав Єрьомін.
 
За словами операційного директора, власникам піввагонів було запропоновано здійснювати переміщення їх рухомого складу знеособлено. "Накопичення піввагонів в маршрут буде відбуватися з рухомого складу різних власників. Керувати цим процесом буде" Укрзалізниця ". Після чого вагони будуть відправлятися на станції навантаження. Т.ч., залізниця зможе максимально ефективно використовувати інфраструктуру на станціях зародження порожнього вантажопотоку і зможе запобігти черги. У підсумку мають виграти всі: і залізниця, і оператори рухомого складу ", - пояснив В. Єрьомін.
 
За його словами, зараз кожен власник вагонів управляє своїм парком самостійно і після вивантаження накопичує їх у маршрут або маршрутну групу. "Накопичення вагонів відбувається на станції вивантаження або на найближчій сортувальної станції. Таким чином, потреба в шляхах збільшується пропорційно кількості операторів, що працюють на даному напрямку. Після того, як вагони накопичилися до повного поїзда, їх відправляють на станцію навантаження. Де виникає вже інша проблема , коли два і більше поїзда з вагонів різних власників і ще й поїзди з вагонів "Укрзалізниці" в один день прибувають під навантаження і утворюють чергу ", - зазначив він
 
На 1 етапі залізничники планують випробувати цей проект в деяких портах регіональної філії "Одеська залізниця" та станціях Кривий Ріг-Головний, Інгулець і Шмаково філії "Придніпровська залізниця". Зазначену ініціативу вже підтримали найбільші учасники перевізного процесу. "Протягом року разом з В'ячеславом Єрьоміним ми опрацьовували ідею цього пілотного проекту. Тепер він починає втілюватися в життя. Спільними зусиллями ми можемо знизити оборот вагона для задоволення потреб основних підприємств металургійного, вугільного та енергетичного комплексів", - зазначив директор департаменту перевезень ТОВ "Лемтранс "Володимир Нежіденко.
 
На думку менеджера департаменту з логістики та транспорту ТОВ "ДТЕК" Андрія Зуйкова, такий клієнтоорієнтований експеримент повинен полегшити ситуацію з портами і відразу скоротить терміни формування складів вантажних поїздів. "Збірні маршрути з вагонів різної власності - більш ефективна логістична схема - маршрут йде готовий, його не треба формувати на інших станціях", - зазначив він. Надалі з метою підвищення ефективності перевезення зернових вантажів, за словами В. Єрьоміна, "Укрзалізниця" планує застосувати такий підхід і до управління рухом зерновозів.